Prvi pisani broj "Komšijin informator" izašao je u jesen 2005. godine. Bio je kombinacija lepih priča i reklamnih poruka. Deli se besplatno i izlazi povremeno. Elektronsko izdanje će zadržati suštinu časopisa. Pišite nam o dobrim ljudima u Vašem komšiluku. O akcijama sa dobrim namerama. Naša adresa je:ugkomsija@gmail.com a telefon: 064/310 13 15

понедељак, 15. јун 2020.

PAS JOJ MATER.......

NAPOMENA: Slike sam pozajmio sa internete. Ako autori žele da ih potpišem,
rado ću to učiniti.  JOKS.

JOKI,
kućo stara, kakav si mi......Šta se desilo? .....Plačeš?
Ma jok. Uletela mi neka mušica u oko, jebo joj pas mater fašističku....kraj tolike glave ona baš u oko.....
Odvezo sam onu ljenu bitangu od  sina i njegovi ljenu ženu na stanicu......sele preko grane.

A  našo im ja poso oboma......400  evrića mesečno...Samo da se učlane u stranku i odma počinju da rade al neć lenčine da rade . Kaže mi snajka :  Zar da sa diplomom fakulteta lepim plakate i kuvam kafu nekom polupismenom džiberu sa kupljenom diplomom? Idemo tamo gde cene znanje i rad...................





                                                         



 EE, a  sećaš se one moje velike krmače što je osvojila zlatnu medalju onomad......prodo je u Rumi na vašaru i kupio kompjuter. Naučila me deca da koristim nekakvi SKAJP, jebo mu pas mater ko ga izmisli....kažu, kad ih se uželim možemo da se vidimo i ispričamo....
Htedoh nešto da mu kažem al grlo steglo, a oči počele da peku.....on nastavi da priča...







Ma ko ih jebe, daću onaj moj salaš i veliku njivu migrantima u arendu, kažu dala im država pare da se skrase ovde kod nas......





Zaustim da mu kažem da su i moja deca otišla iz zemlje a Bog mi uzeo ženicu još onomad, da sam ostao sam al on se okrete i žurnim , skoro trčećim korakom ode bez pozdrava.

Možda mu opet mušica uletela u oko, jebo joj pas ma...............

Нема коментара:

Постави коментар