Prvi pisani broj "Komšijin informator" izašao je u jesen 2005. godine. Bio je kombinacija lepih priča i reklamnih poruka. Deli se besplatno i izlazi povremeno. Elektronsko izdanje će zadržati suštinu časopisa. Pišite nam o dobrim ljudima u Vašem komšiluku. O akcijama sa dobrim namerama. Naša adresa je:ugkomsija@gmail.com a telefon: 064/310 13 15

среда, 17. јун 2020.

POZDRAVI SVOJU BABU !

                                                                                 
Sedi čiča JOKI na klupi ispred kuće. Prilazi mu jedan deran i pita:

Čiča, oćeš da zaradiš neku lovu, nije teško.

Slušam  derane.

Sutra izađeš na izbore i glasaš za našu stranku.

Znači, da prodam dušu đavolu ! Koliko tvoj poglavica nudi za
dušu?

Vidi čiča, ciganima plaćamo 2 500 a belima 5 000.

Znači, ciganska duša u pola cene!  A bre braćo cigani, mnogo ste zglajzali, sram vas bilo !

Čiča, nemoj da filozofiraš, žurim. Obećali mi mesto u komunalcu ako ispunim kvotu....

    ZNAČI, prodao si dušu đavolu da bi vukao kante sa đubretom kroz selo??Slušaj derane.
Trkni do kuće i pitaj babu oćel mi dati PI..KE !                           ZNAŠ, pravi muškarci su dušu prodavali samo zbog one ženske stvari. Ovi što dušu prodaju za pare nisu ljudi, to su kurve !

  Slušaj čiča, poštujem tvoje godine al nemoj da vređaš.Upravo si me nazvao KURVOM.

Kad rekoh KURVE, nisam mislio na one prostitutke što prodaju svoje telo. One su za vas ne dostižan pojam morala.

SLUŠAJ ČIČA, da ne pamtim kako si glumio da ne vidiš mene i moje drugare kako ti krademo trešnje i kajsije, kako si nas branio od drugih komšija  kako si mnogima pomagao,  ovo bi smatrao uvredom.
 Znaš, mislio sam da ti pomažem a ja sam te uvredio. IZVINI !  Idem  kući da razmislim o ovome
što si mi kazo.  Eee, da, pozdraviću moju babu i preneti joj tvoju poruku..

U zdravlje derane !








---------------------------------------------------------------












Нема коментара:

Постави коментар