Prvi pisani broj "Komšijin informator" izašao je u jesen 2005. godine. Bio je kombinacija lepih priča i reklamnih poruka. Deli se besplatno i izlazi povremeno. Elektronsko izdanje će zadržati suštinu časopisa. Pišite nam o dobrim ljudima u Vašem komšiluku. O akcijama sa dobrim namerama. Naša adresa je:ugkomsija@gmail.com a telefon: 064/310 13 15

уторак, 26. мај 2020.

KONAČNO OTKRIVENA ISTINA

RAZOTKRIVENA JOŠ JEDNA TEORIJA ZAVERE.....



Gospodine JOKI, vi se bavite razotkrivanjem "teorije zavere".  Upravo ste završili  istraživanje o još
jednoj zaveri. O čemu se radi?
Svi već mesecima slušamo da je tamo neki kinez  pojeo slepog miša i zarazio ceo svet virusom .
Ja sam upravo dokazao da to nije istina.
Pre par dana mi je moja komšinica Persida,
dok smo pili kafu u krevetu, kazala kako  njena
tetka ima fejzbuk prijateljicu u jednoj afričkoj
državi te da joj se ova poverila u poverenju da
su njene koze pojele slepog miša i zarazile se
tim virusom. Poznato vam je da koze vole da se pentraju po drveću. Tako su se jednom prilikom, pentrajući se po drveću  pomokrile po skoro zrelim papajama  te i na njih prenele virus.  Zaključio sam da su virus morona po svetu proširili konzumenti papaje i kozijeg mleka a ne onaj kinez.
Igrom slučaja, među mojim fejzbuk prijateljima je i predsednik te zemlje te mu ja poslah u inbox moje istraživanje.  Blago rečeno, čovek je ostao šokiran.....
-------------------------------------------------------------------------------
RENOVIRATE KUĆU, STAN, LOKAL?
POTREBNI SU VAM MAJSTORI RAZNIH PROFILA?
POGLEDAJTE:  
https://www.facebook.com/MajstorskaposlaNS/
-------------------------------------------------------------------------------

Nakon ne prospavane noći, ipak je poslušao moj savet i poslao na testiranje uzorke papaje i koze.....da ne bude sumnjivo, dodao je tu još raznih uzoraka i dao im ljudska imena. Testovi su dokazali da sam ja bio u pravu.

KLIKNI NA LINK I SUOČI SE SA DOKAZIMA !


 https://www.youtube.com/watch?v=gzu860iV-Ts



Kako objašnjavate činjenicu  da je virus stigao u Srbiju ??
Neke moje kolege sa prestižnog MEGA TRANGE FRANGE univerziteta su plasirale
teoriju da su neki kontraverzni biznismeni uvezli afričke koze  u srbiju radi ukrštanja ALI
moja istraživanja su i tu teoriju zavera rasturile ko panta pitu......

NASTAVAK INTERVJUA U SLEDEĆEM BROJU...

Нема коментара:

Постави коментар